Selectează o Pagină

Brand turistic | Municipiul Turda

Turda, orasul salinei se prezinta printr-un logo turistic. Necesitatea realizarii unui brand turistic pentru Municipiul Turda survine odata cu amploarea deosebita a turismului, ca tip de serviciu tertiar si cu sumele considerabile care pot fi atrase prin acesta. Un brand turistic este o fata luminoasa a unui oras, continand: deschidere, comunicare, ospitalitate, aventura, spirit de descoperire. Brandul turistic este oglinda unui oras, in care se regasesc locuitorii acestuia si in care privesc turistii. Nucleul central al viitorului brand turistic Turda il constituie Salina Turda, cea mai moderna salina din Europa si cea mai frecventata destinatie turistica. Sloganul comunica direct asocierea orasului cu salina, sub forma unui call-to action simplu sau a unei afirmatii puternice, sigure. Identitatea de brand a municipiului Turda este bazata pe elemente vizuale stilizate preluate din amenajarea moderna a salinei. Structura in spirala este folosita în amenajarea moderna si in corpurile de iluminat, cu tenta avangardista. Regimul cromatic arata multitidinea de atribute ale brandului turistic precum si diversele sale valori, istorice si culturale.